Moi "domownicy"

Translate

Ten blog jest moją krainą, gdzie w ogóle nie ma "MUSZĘ". Tu wszechobecne jest "CHCĘ".

Dotyczy to również moich gości. Zapraszam Cię serdecznie do tej krainy. Zajrzyj, rozgość się, a jeśli Ci się spodoba - zostań na dłużej. Czas wizyty jest nielimitowany. Możesz zostać "na zawsze".

Piszę ten blog, bo chcę poznać Twoje zdanie na temat mojego świata. Jeśli zechcesz, zostaw mi proszę kawałek siebie - słowa swojego komentarza, lub napisz do mnie ...:


dysiak.b@gmail.com

środa, 8 grudnia 2010

Darmowe wzory i schematy-haft krzyżykowy do kuchni i szydełkowy wzór na serwetę

To zajawka nowych wzorów i schematów na stronce podlinkowanej w prawym pasku bocznym u góry pod tytułem "Darmowe wzory i schematy do pobrania". Tym razem znajdziecie tam:

1. Wzór haftu krzyżykowego na obrazek kuchenny



2. Następny wzór haftu krzyżykowego do kuchni:



3. Wzór na serwetę szydełkową



Zapraszam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje odwiedziny i uskrzydlające słowa.