Moi "domownicy"

Translate

Ten blog jest moją krainą, gdzie w ogóle nie ma "MUSZĘ". Tu wszechobecne jest "CHCĘ".

Dotyczy to również moich gości. Zapraszam Cię serdecznie do tej krainy. Zajrzyj, rozgość się, a jeśli Ci się spodoba - zostań na dłużej. Czas wizyty jest nielimitowany. Możesz zostać "na zawsze".

Piszę ten blog, bo chcę poznać Twoje zdanie na temat mojego świata. Jeśli zechcesz, zostaw mi proszę kawałek siebie - słowa swojego komentarza, lub napisz do mnie ...:


dysiak.b@gmail.com

piątek, 19 listopada 2010

Moja 16 rocznica ślubu

Dziś mija 16 lat jak wyszłam za mojego męża. Kawał czasu. Było różnie fajnie i nie, ale to kim dziś jestem i jaka jestem oraz ze czuję się szczęśliwa, zawdzięczam w lwiej części właśnie Jemu. Nie będę Was zanudzać zwierzeniami na temat mojego życia, ale chciałam Wam opowiedzieć o czymś co się dziś zdarzyło i co jest warte zapamiętania. Moja starsza córcia Julia wpadła dziś ze szkoły i od drzwi pyta czy dziś jest 19-sty. Mówię że tak, a ona pobiegła do swojego pokoju i przyniosła mi pudełeczko:




Po rozpakowaniu moim oczom ukazała się zawartość - prezent dla mnie:




Zarówno prezent jak i opakowanie wykonała zupełnie sama własnoręcznie nic nikomu nie mówiąc. Tatuś dostał zwierzaka z masy solnej. Zastanawiam się właśnie do czego będę go nosić. Hmm. Mam kilka czarnych bluzek i białych i ani jednej różowej. Chyba muszę to zmienić ;))))) I co Wy na to teraz różowy mnie prześladuje.

4 komentarze:

  1. Życzę wielu wspaniałych następnych lat !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana życzę wam dużo dożo szczęścia i wiele wspaniałych chwil spędzonych razem.Prezencik uroczy i jeszcze samodzielnie wykonany BRAWO. Jak to cieszy że dzieci pamiętają o takich rocznicach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardo serdecznie dziękuje za życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. o kochana to poważna rocznica !!! Gratuluje, ja tam tylko marne 6 lat wytrzymałam, a teraz dopiero 8 ciągnę :-) A różowy no cóż do szarego będzie super wyglądał, a to teraz kolor sezonu !!! A córka to ma gest :-)) naprawdę super pomysł !!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i uskrzydlające słowa.